Laks med kikærter

Lækker Protein Rødbede Chiagrød

31898262_10155572197728716_2991768424759164928_n

Nøøøj, hvor er jeg bare hammer stolt af denne her rødebede chiagrød.
Jeg købte en rødbede til Emils mad, men da man skal passe lidt på med rødbede til babyer, valgte jeg selv at eksperimentere med en voksen-grød 😉
Den smager SÅ godt. Man kan slet ikke smage rødbeden, og både kcal og makrofordelingen er i top.

Kast jer ud i den, jeg lover jer at den er møg lækker og nem at lave.

Opskrift
(2 portioner)

Fremgangsmåde

Skræl rødbeden og skær den i tern, så du er sikker på at den bliver blendet godt. Blend alle ingredienserne sammen, undtagen chiafrø. Hæld smoothien i bøtte og rør chiafrøene i. Sørg for at rør chiafrøene godt i.
Sættes på køl natten over og så har du dig en lækker morgenmad, som også er nem af tage med på farten 🙂

*Du kan sagtens anvende andet proteinpulver, men så kan smagen være anderledes. Jeg vil dog anbefale jer at købe denne, da det er min yndlings, og jeg ikke kan leve uden. Derudover så er 90% af minde proteinopskrifter med Vanilla Milkshake 😉
*Du kan også prøve med mandelmælk, men igen vil smagen være anderledes.

Hele portionen ekskl. topping:
Kcal: 445
Protein: 38
Kulhydrat: 33
Fedt: 14

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Laks med kikærter