Jule Snebolde

MANDAGS PROGRAM, Shoulder attack

Jeg har altid godt kunne lide at træne skuldre, og det var i en lang overgang min yndlings muskelgruppe at træne 🙂
Jeg har derfor lavet en lækker shoulder workout til jer, med god pump 😉

God træning.

SKULDRE WORKOUT

Opvarmning: 10 min. cardio

  • A1. 4 sæt x 8 reps. Military press
  • B1. 1 sæt x 10 reps. Burpees
  • C1. 4 sæt x 10 reps. Skuldrepres, Dropsæt*
  • D1. 1 sæt x 10 reps. Burpees
  • E1*. 4 sæt x reps. 12-15 Lateral raise
    E2. 4 sæt x 12-15 reps. Front raise m. vægtskive
  • F1. 1 sæt x 10 reps. Burpees
  • G1. 2 sæt x 15-20 reps. Facepulls

Det er vigtigt at I presser jer selv og finder en vægt i max kan tage det antal gange at der står. Så når I fx skal tage 4 sæt x 8 reps. så skal I også finde en vægt der er tung nok, så det ikke bliver for let.

E1/E2: *Supersæt – Du laver fx 1 sæt Lateral raise og med det samme efter 1 sæt front raise, og så er der først pause derefter x 4.
*Dropsæt: Du tager et almindelig sæt med den oprindelige vægt, hvor efter du hurtigt reducerer vægten og tager et ekstra sæt med den lettere vægt x 4.

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Jule Snebolde